2016年6月14日 星期二

香港天使綜合症慈善步行@科學園

父母係小朋友嘅一面鏡子,身教做得好,小朋友自然乖。今年嘅端午節我哋冇去游龍舟水,去咗參加香港天使綜合症基金會舉辦嘅慈善步行。透過做善事,灌輸以行動幫助別人嘅訊息比小朋友,大家都玩得好開心!一齊嚟睇下當日盛況啦!
到達會場嘅時候,已經見到好多嚟支持慈善步行嘅人喇!


場內設有多個攤位


有月刊...


組織...


產前檢查...


糖果...


而我哋最有興趣嘅係呢個counter,May姐義賣慈善Cookies呀!


May姐好nice,好好人。我哋都嚟買番盒先~


仲有飲品counter,工作人員為我哋遞上一杯冰凍嘅椰子水,響咁炎熱嘅天氣之下,簡直就有種「沙漠中的綠洲」嘅感覺呀!*o*


工作人員對小朋友亦好貼心~


有汽球送,小朋友梗開心啦!


場來亦設有不同嘅展板,介紹一下天使綜合症;基金會嘅由來;香港、外國和全球嘅患病情況


啲展板外形以天使翅膀設計,好靚,好欣賞!


科學園隻金蛋嘅模型,幾得意!


小朋友未開始已經好興奮!


我哋大人都ready喇!


嘩!萬眾期待嘅Little Twin Stars出場!


佢哋同完主辦單位及嘉賓合照之後...


仲同我哋嚟一張selfie添呀!cheer~~


慈善步行即將開始,好緊張呀!


Hey~ Are you READY???


快啲一個跟住一個排好隊啦!


我哋出發喇!~~~


條人龍好長呀!已經見唔到龍頭喇!


天色開始昏暗,不過無損我哋嘅善心,擔摭都要繼續完成佢呀!


話咁快就到達check point 2喇!


在步行證上貼上第2張twin stars貼紙


yeah!!! 好有滿足感呀!


落完一陣過雲雨,又可以收番埋把摭喇!沿住科學園海濱步行,可以欣賞沿途嘅風光,好靚、好舒服~


原來呢度可以望到之前我哋介紹過嘅慈山寺㗎!


zoom近啲,見唔見到好大個觀音像呀?就係慈山寺嘅地標喇!


繼續向下一站進發~~~~


到達check point 3喇!勁呀!


又儲多個貼紙~ he!


仲爭兩個咋!我哋要加油呀!


原來已經行咗1200m喇!睇嚟今日運動一定好足夠啦!


吹住海風咁行,心曠神怡,感覺真係好正呀!


無敵大海景~~~


碼頭一帶


地方好大,仲有長櫈比人休息添!


如果報名時選擇行兩公里嘅,在此回程~


我哋報咗4公里,繼續向前進發lu~~~


有一大片雨雲逐步迫近,睇嚟我哋要搵個地方暫避先得喇!


就入去呢個天幕避一避先~


場雨開始細,雲層開始露出陽光,又係繼續向前進發嘅時候喇!


終於到達check point 4,yeah!!! 勁開心呀!


天空上越來越多陽光,睇嚟個天都正在為我哋打打氣呀!


咦!原來呢個位置望向慈山寺仲靚喎!


觀音像好似同我哋揮揮手咁呀!


唔覺唔覺,我哋原來行咗3200m喇!巧勁唷~


見番呢隻金蛋,距離終點應該不遠喇!


快喇快喇!過埋呢堆波波就到喇!


yeah!!! 我哋完成咗喇!雖然包尾,行咗兩個半小時,但都好開心!XD


一,二,三,四,四張步行證都貼滿晒twin stars貼紙lu~ 好開心、好有滿足感呀!


仲攞埋證書添!小朋友能夠完成整段路程,係值得頒發證書嘅!叻叻!


第一次一家人參加慈善步行,呢張證書咁有紀念價值,要好好保存至得!


大會仲有啲紀念品送比每一位參加者㗎!好有心!


包括咗一包滿滿嘅薑糖、扇同埋基金會章程


仲有好靚嘅little twin stars貼紙同埋㩒章添!

之前一直都好緊張咁留意天文台預測,資料顯示慈善步行當天會多雲,有驟雨及幾陣狂風雷暴,好擔心活動會因天氣而取消呀!感恩天公造美!雖然有一兩陣雨,但總算冇影響到活動進行。我哋第一次嚟科學園,感覺呢度環境好靚,沿住無敵大海景嘅海濱長廊步行真係好舒服。助人自助!今次我哋除咗幫到一班小天使之外,仲可以灌輸幫助別人嘅訊息比小朋友,好有意思呀!期待下一年可以再次參加香港天使綜合症慈善步行活動,不過下年我哋一定會行得比今年快啲㗎!


想了解多啲,可以睇番我哋為香港天使綜合症寫過嘅blog:
天使的祈禱 - http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog/356530208


 香港天使綜合症基金會 
電話:5125 8111
網址:http://www.hkasf.org/tc
facebook:https://www.facebook.com/HongKongAngelmanSyndromeFoundation

沒有留言:

張貼留言