2016年6月21日 星期二

澳門食街遊@澳門新濠影滙

嚟到新濠影滙想食得平靚正?跟住我哋嚟啦!
「澳門食街遊」有好多嘢食㗎!上去囉!~

扶手電梯上到去第一間見到嘅係McCafé

右手邊係風味大排檔

想食番啲港式嘅炒粉麵飯,呢度係一個好選擇

仲有好多其他食店呀!個肚開始打鼓喇!

嚟到澳門點可以唔食葡撻呀?

餐單可選擇單個/套餐/半打咁買~

嘩!熱辣辣新鮮葡撻正呀!

除咗葡撻之外,豬扒包都係必食推介!睇下條人龍就知啦!*o*

包+飲品都只係$40咋!

仲有幾款麵包選擇

豬扒硬包

豬扒軟包

菠蘿包都有?好特別~ XD

晴朗已經勁期待喇!

我哋嘅豬扒包製作進行中...

成條食街周圍都有枱櫈,方便遊客買完即刻可以坐低食~

我哋選擇咗軟包,開餐lu喂!~~

小朋友口仔咁細,拆件上丫唔該!豬扒包嘅饀料除咗熱辣辣嘅豬扒之外,仲有生菜同蕃茄,配埋沙律醬,好啱我哋口味呀!正~

食飽包包梗係要食番啲甜品啦!揀下食咩雪糕好先~

雪糕三文治店有多款口味選擇:菠蘿椰子、椰子...

蕃石榴、班蘭...

士多啤梨、朱古力....

芒果百香果同埋雲呢拿

咁多口味,究竟揀邊隻好呢?哎吔!選擇困難症呀!~~~

結果4個人揀咗3種口味:朱古力、芒果百香果同雲呢拿

快啲搵位坐低嘆囉!~

晴朗都鍾意雲呢拿味~

晴朗爸爸就揀咗朱古力~

而我就鍾意芒果百香果。仲記得N年前食過禮記啲雪糕三文治,感覺麻麻哋,但今次再次食呢款雪糕,感覺雪糕質素進步咗,好味喎!very GOOD~

經過餅店仲要買多個菠蘿包,有冇咁大個胃呀?

不過又整得幾靚嘅!不如再買啲cake添啦!食食食,肥死喇!XD

臨走不忘買番啲手信比家人、同事。好方便!唔駛出手信街都買到啦!

呢條食街仲有好多其他食店,梗有一間啱你心意~ (可按圖放大)
「澳門食街遊」呢個地方可以一次過滿足晒我哋想食地道嘢、醫肚、食甜品同買手信四個願望,實在太方便喇!最緊要係平靚正同埋快丫嘛!爭取時間,食飽又去玩囉!~~~


 澳 門 食 街 遊 
位置:澳門路氹連貫公路新濠影匯2樓

返回澳門新濠影滙之旅http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog/426733195

沒有留言:

張貼留言