2016年6月22日 星期三

華納滿Fun童樂園@澳門新濠影滙

一間適合親子玩樂嘅酒店,點可以冇playhouse呀?華納滿Fun童樂園究竟有幾FUN?一齊嚟睇下啦!
又去玩lu~ YEAH!!!


仲有10分鐘先開門,我哋做定登記先啦!


搭正10:00,入得去喇!衝呀!第一樣玩嘅係「反斗彈彈樂」~ woo~ho~~~


晴晴同我樂於做觀眾,晴朗爸爸同朗朗,are you READY???


跳呀!彈呀!間中有幾下離心力都好強㗎!睇下佢哋玩到幾咁high?XD


跟住試下「DC反斗戰車」先~


ready~ GO!!! 在彎彎曲曲嘅道路上行駛,呢個摸擬駕駛對於玩過電動車仔嘅小朋友嚟講冇難度啦!好快就玩完一round lu~


嘩!好黑呀!我哋進入咗「華納極速迴旋」區域,好似上咗太空咁呀!


登上宇宙飛船,戴上3D眼鏡,準備一齊對抗壞蛋,拯救銀河系喇!


描準目標,射呀!


中場同最尾都會幫每一位計算分數,仲有埋樣添喎!好搞笑~ 幾時比人影咗㗎?唔知嘅?XD

想睇下我哋嘅4分鐘足本拯救片段?去片~



跟住嚟到「登峰奇兵」,考考小朋友嘅攀爬技巧同膽量


朗朗失敗咗兩次後,終於按到個藍色掣喇!yeah!!!


捉住條繩降落都好考膽量㗎!


越戰越勇,再向難度挑戰!加油!


跟住就試下玩「超能英雄電玩」先~ 企響指定位置,電腦會按你嘅動作接收訊號,好似置身於場景內咁,好真實!


唔只小朋友鍾意玩,就連大人都玩埋一份呀!


如果小朋友年紀較細,可以去「貓鼠鬥智樂園」玩,裹面仲有波波池添!


每個入到嚟「DC英雄訓練場」嘅小英雄都要透過攀爬、玩滑梯訓練身手~


真係障礙重重呀!


過完繩網陣好有成功感!hee~


無輪障礙物有多大,我哋都一一衝破~


呢個大滾筒大人過唔到,又係小英雄出場嘅時候喇!~


入到去呢條滑梯我都唔知轉咗幾多個圈,總之「雪」一聲就轉咗落嚟啦!好玩呀!XD


個場響「DC反斗戰車」上面,玩到攰可以坐響度觀賞小朋友嘅駕駛技術~


其實訓練場高度都ok矮,大人可能要烏低身跟住小朋友走,跟跟下我都係坐低休息下喇!@@'''


咦!又有新發現喎!


原來行樓梯都落到去㗎!


嘩!波波池呀!


唔只一個,對面仲有另一個~


過去囉~ 過去囉~


玩完呢度,我哋都訓練得一身好功夫喇!


適逢父親節,晴朗正努力為爸爸炮製父親節禮物


除咗在咭上填色設計外,仲有張即影即有嘅相片。嘩!仲唔冧到爸爸暈得一陣陣~~~


小朋友人有三急,發現洗手間設有兩格小童廁所,好貼心!


原來上面仲有幾層,不如搭lift上去參觀下囉!


5樓係Cartoon Club


兩旁有畫板比小朋友填色同畫畫


仲有英雄電玩玩,又可以打機喇!


遠少少都有一部,玩埋佢啦!


6樓係party room,好有太空feel呀!唔知嚟開party嘅小朋友駛唔駛穿上太空衣呢?XD


我哋落番嚟一出lift,見到湯姆貓呀!


仲有翠兒添!


好鍾意呢張同翠兒嘅全家幅呀!


臨走仲要玩多轉「反斗彈彈樂」,似乎有啲玩到唔捨得走喎!


離開嘅時候巧遇Jerry老鼠,職員仲送咗湯姆貓貼紙比我哋,好開心!


場內有啲遊樂設施有高度限制,最小都要達90cm,想帶小朋友嚟玩就要留意喇!(可按圖放大)


仲要留意埋華納明星嘅出現時間,咁就可以把握機會同佢哋影相啦!

想睇下我哋嘅玩樂情況,就去片啦!


華納滿Fun童樂園雖然地方細細,但五臟俱全,兩小時嘅玩樂時間夠晒玩啦!我覺得「華納極速迴旋」同廸士尼嘅巴斯光年好相似,不過巴斯就係射實物,而呢度係射唔同場景,仲會唔知幾時攝咗你個樣同計埋分數添!好好笑、好好玩!響「登峰奇兵」度失敗咗兩次,仲以為朗朗會因此而放棄。估唔到佢會繼續努力嘗試,仲成功咗添!好戥佢開心!呢度唔只玩樂咁簡單,仲可以鍛鍊小朋友嘅鬥志同毅力,真係大人同小朋友嘅親子玩樂好地方呀!

我哋嚟之前響新濠影滙網站玩刮刮咭中咗8折入場優惠,如果大家有興趣都可以去玩下,話唔定你都中獎,咪可以優惠價入場囉!

"8"在影滙勁獎刮刮卡http://goo.gl/raIC5A


 華 納 滿 Fun 童 樂 園 
位置:澳門路氹連貫公路新濠影匯3樓
網址:http://www.studiocity-macau.com/tc/entertainment/detail/warner-bros-fun-zone/華納滿Fun童樂園
開放時間:10:00-19:00
入場費:$200/1大1小(2小時)

返回澳門新濠影滙之旅http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog/426733195

沒有留言:

張貼留言