2016年6月2日 星期四

點點印 Tin Tint

唔知大家有冇呢個習慣,將去完studio影嘅相片製作成一本photo book。我哋一向都習慣會咁做,所以屋企存有大大小小嘅婚紗相、BB一歲、兩歲....studio相冊。今次試下搵台灣嘅點點印幫手製作朗朗畢業相片嘅photo book,睇下效果得唔得啦!
熱切期待嘅製成品終於送到,唔該晒順豐速遞小員~ XD

好心急呀!快啲拆嚟睇下啦!

用bubble紙嘅公文袋包裝,確保photo book在運送途中完好無缺,真細心~

開埋個紙盒先~

登...登~~~ 見到喇!相當精美呀!

晴朗梗係急不及待開本書嚟睇下啦!

朗朗似乎正在回味拍攝過程,仲邊睇邊向晴晴解說添~ XD

我最鍾意呢版呀!

好喇!慢慢細賞一下本photo book先~ 呢本係點點印嘅「精裝映畫本」,A4 size夠晒大本,精裝硬殻設計嘅封面同底,再包上一張絲絨感嘅書皮,為photobook加上一層更好嘅保護同層次感

揭開第一版係作者欄,寫咗小小感想咁啦!

跟住落嚟睇下內頁丫!

佢哋採用六色印刷技術,顏色份外鮮明

內頁用咗溫潤手感嘅美術0.5mm厚卡紙,轉頁更好揭、更有質感

無接縫設計,書頁可以180度攤平,方便咗我製作跨頁全景呀!


出版資料同埋感謝每一位同學仔

最後,書皮嘅另一端,寫咗晴朗爸爸嘅祝福語

書底有相同埋「感謝爸爸媽媽」嘅字句添!
期待咗好耐,等咗12天終於收到喇!總算冇要我等到頸都長。呢本photo book無論包裝、用料、印刷、顏色、效率,都超水準!我哋都好滿意呀!順豐送過嚟香港都係兩日時間,唔錯唔錯!咁有紀念價值嘅相片,梗係要整靚啲好好收藏啦!第時拎番出嚟睇一定會好回味啫!

網站編輯系統方便易用,大家都發揮一下無窮創意啦!^^

 點點印 TinTint 網址:http://www.tintint.com

沒有留言:

張貼留言