2016年7月14日 星期四

麗星郵輪海上學堂

天氣好,又係四出遊玩嘅好時機喇!我哋被生活易-靚太Club抽中參與「麗星郵輪海上學堂」,好幸運呀!一齊嚟感受下當日熱鬧盛況啦!
嘩!我哋響停車場已經可以見到郵輪嘅頂部,好震撼呀!


晴朗第一次接觸咁大隻「船」,勁興奮~ XD


一齊向處女星號進發囉!~~~


途中有發現呀!稍稍停步...


晴朗有個信念,跟住呢啲指示就會搵到郵輪㗎喇!好似玩梗尋寶遊戲咁~ XD


今日上船有dress code㗎!所有人都要穿上以海洋為主嘅服飾,我哋合唔合格先?


小朋友已經好期待上大「船」喇!開閘呀!放我入去呀! ~~~


但係入口好似唔係果度喎!呢邊呀!行到埋郵輪身邊,感覺自己變得好渺小


預備登船喇!一人一個登船證,個個隨即化身為小小航海家


通過呢條橋,好快就可以踏足郵輪,超緊張呀!


麗星郵輪海上學堂隨即展開,跟住我哋嚟啦!


「嘩!船都會有lift嘅?」晴朗問,唔好見怪,佢哋大鄉里出省~ XD


船上裝修富麗堂皇,就好似去咗酒店咁呀!


到處可見到小小航海家旗幟


咦!比我「立」到有Duty Free,係咪有免稅貨品賣呀?正呀!不過未離境係唔開㗎....Oops


晴朗第一次搭船上嘅lift,好興奮!我哋正前往12樓嘅泳池區~


環境好正!好似去咗渡假咁呀!


天氣咁熱,見到泳池同按摩池就想衫都唔換即刻跳落水喇!XD


滑水梯都好吸引喎!


由上高一直sir番落嚟泳池,一定好刺激,有機會要嚟感受一下先得呀!


通過10樓嘅房間樓層就到我哋活動嘅場地喇!


wow~ 落地大玻璃,即刻埋去窗邊睇下先~


望到晴朗天下嘅維港景色,感覺好舒服、好放鬆~ (又幫自己賣廣告添XD)


好surprise呀!原來主辦單位為我哋準備咗茶點,我哋幾隻胃食貓聽到梗開心啦!(≧∇≦)


Wow~ 茶點都好豐富喎!


有可愛嘅動物形狀包包...


哈哈笑嘅macaroon...


得意動物曲奇餅...


仲有啫喱添!


開餐囉!有人已經急不及待食梗喇!哼哼~~~


好精美呀!感謝大會嘅安排!^^


主菜嚟喇!其實我哋今次上船嘅目的係學整麵包,參觀得太興奮都差啲忘記咗添~ XD


小朋友正專心聽廚師傳授秘笈


我哋開始為自己獨一無二嘅包包努力喇!


朗朗話咁快就已經完成好熊仔嘅外貌,可以攞去焗lu~


跟住落嚟,我哋要學點整熊仔嘅眼睛、鼻同咀喇!


廚師三兩下手勢就已經整好咗,果然係真功夫呀!希望我哋都可以整得咁靚啦!


畫好咗鼻同個咀,好有成功感呀!hehee~


我都唔弱㗎!hohoo~


包包出爐喇!點解靚過我哋整果啲咁多嘅?原來由於時間關係,廚師已經為我哋預先準備好晒啲熊仔包喇!


將鼻同咀放上去,加埋眼睛就完成!


屬於我嘅熊仔包呀!整得靚嘛?


晴晴好心急已經開始咬佢喇!哎吔~ 好殘忍呀!@.@


響呢個時候,突然有兩隻麗星郵輪character-查理船長同麗麗出場,比咗好大個surprise班小朋友~


小朋友見到佢哋簡直係愛不釋手,又攬、又錫、又拖...搞咗好耐我哋先影到呢張大合照咋!XDD


我哋都要同佢哋嚟番張合照先,好可愛呀!


學完整麵包,繼續食埋啲茶點,係咪金魚嚟㗎?都唔知飽嘅?晴朗爸爸就睇梗大會派發嘅麗星郵輪資料,我見到「日本」兩個字喎!正呀!有條航線會去沖繩㗎!


通過隨意門,我哋話咁快就到咗日本喇!幻想下都開心啦!XD


走嘅時候試下行樓梯先~ 一樣咁happy ^O^


臨走不忘四圍再影下相,晴晴同我講唔想走,今晚要留響度住一晚....@@'''


可能要令妳失望喇!我哋今日盡情響船上感受下先啦!


船上售賣嘅包同甜品都好吸引,仲見到有熊仔包發售添!


落船喇!希望下次再嚟嘅時候可以達成晴晴嘅心願啦!哈哈!

暢「郵」沖繩好吸引,比啲資料大家睇睇啦!


(按圖可放大)


(按圖可放大)

早排其實都有睇下啲郵輪假期資料,但睇睇下又冇咗件事。估唔到咁啱生活易-靚太Club舉辦嘅活動可以帶埋小朋友一齊上郵輪感受下,知道被抽中果一刻真係唔敢相信呀!晴朗上到船好似成個大鄉里咁乜嘢都覺得好新奇,仲問點解隻船唔會搖搖下嘅?感謝生活易-靚太Club同麗星郵輪比咗一個咁好玩又難忘嘅郵輪體驗我哋呀!We'll be back~ 當我哋再次踏上郵輪嘅時候,亦即代表我哋真係嚟享受假期喇!期待~~~

 

 生活易-靚太Club http://wow.esdlife.com/mrs-club
 麗 星 郵 輪 http://www.starcruises.com/cn/home.aspx

沒有留言:

張貼留言