2016年8月19日 星期五

生產過程:朗朗的旦生


最近聽朋友分享佢嘅生bb過程,令我憶起第一胎嘅生產經歷。如果陀梗bb嘅妳不妨當多個參考,但唔好睇完怕咗生bb就得喇!

*********************************************************************

六年前的某一日
有人話砌好咗bb床仔咁bb就會趕住出世,所以我響35周果陣已經砌好咗。一直等,期待bb嘅來臨。結果等到37周已經進入咗足月嘅階段,更加可以放心咁等。日子一日一日咁過,但bb仲係冇動靜要出嚟。心情由期待變為擔憂。直至39周6天產檢嘅時候,醫生話如果41周3天都冇動靜的話就要入院催生。天啊!聽人講催生仲痛過自己生好多架!oh my God~ 

一日後,即40周正正呢日。一朝早去廁所發現見紅,由於係稀稀哋嘅,我唔肯定係咪穿埋羊水,所以冇沖涼洗頭。同老公食埋早餐、執好嘢就去醫院。

早上8:30
8點半入到產房做完驗尿、量血壓呢啲指定動作後,就有個女醫生插件金屬嘢入去我下面睇情況。結果真係穿咗部份羊水,送咗我入去產房嘅另一間房,訓響床度駁住bb心跳同宮縮儀器。由於我有妊娠糖尿,又要吊埋鹽水同禁飲食直至生。我記得我個袋度有包朱古力預備晏啲食架添!而家唔駛諗喇!只有訓響度等運到啦!

早上10:00
差唔多10點鐘,有個女醫生帶同一個護士嚟到,話要同我檢查下面。又畀佢塞咗件金屬嘢落去睇,跟住仲話要幫我穿埋其餘嘅羊水等我痛得好啲喎!吓...?但我唔想痛喎!可以點?....都..冇得揀。佢越篤越入,我就越嚟越痛,搞到我嗌咗幾聲。跟住最痛果下之後,就感覺到下面流咗好多暖嘅水出嚟。羊水終於穿晒,而家係等宮縮、陣痛嘅來臨喇!

瞓瞓下聽到出面啲嬸嬸、護士分梗西餅,有個姑娘問嬸嬸食唔食多件,嬸嬸話太飽唔要喇!聽到我真係好想嗌出去話畀件我啦!我好想食呀!

等呀等...等呀等....等極都未覺陣痛。等嘅期間好攰,我已經小睡咗好多次。

下午3:00
至下晝3點幾都仲未有陣痛,醫生決定幫我加催生藥。

下午4:00
大概4點,陣痛開始嚟料!初頭果兩個鐘我都堅持唔用任何止痛方法,一痛我就吸...呼.....。

傍晚6:00
直至6點幾,陣痛越黎越頻密,越來越痛得犀利,我開始要聞笑氣。老公嚟探病嘅時候,每當陣痛一到,傾傾下偈都要停落嚟去吸笑氣同呼吸好,等唔痛先再繼續傾

晚上7:00
7點開始,陣痛越嚟越勁,我決定打第1支止痛針。打完感覺好啲,不過都係要繼續聞笑氣。

晚上10:00
痛到10點幾,支針藥力開始散,我催姑娘幫我打第2支止痛針。但因為未到打針時間,所以姑娘冇理到我嘅要求。

晚上11:00
終於忍受到11點,夠鐘打針喇!打針過後感覺又好啲,但陣痛真係好密,每隔兩三分鐘一次,我每次痛先去聞笑氣,呢個動作做咗不下100次喇!感覺真係越嚟越辛苦。HELP!!!

凌晨2:00
凌晨兩點幾,我再次催姑娘幫我打止痛針。但姑娘話我應該就嚟生得,拒絕咗我。心裡一沈,大鑊!咁究竟我仲要痛幾耐呢?真係痛到爆喇!結果call咗老公嚟幫我按摩背脊,但陣痛令我痛不欲生,要不停咁聞笑氣之餘又講唔到嘢。陣痛一來,我就係咁典床典蓆,當時真係痛得死去活來。姑娘幫我檢查過只開得5度,但我同姑娘講:「我要屙呀!快啲畀我生」。姑娘嘗試幫我生,教我陣痛一嚟就拉緊床邊嘅扶手,兩腳用力踏床尾塊板,深深吸口氣然後忍氣就屙。試咗幾次都唔成功,仲畀姑娘話生仔唔係咁易嘅事嚟㗎!好灰呀!之後又要繼續同陣痛博鬥過喇!

凌晨4:00
博鬥到凌晨4點幾,終於開夠10度,老公都入埋嚟陪住我。呢個時候,姑娘話我羊水混濁要兒科醫生到場協助。如果兒科醫生到,老公就唔可以繼續留響度陪產。醫生同姑娘不停咁提我點做可以屙個bb出嚟,我一痛就試...一痛就試...試咗好多次都仲係唔成功。當時痛到我都冇晒力,姑娘仲要嚴苛地話我呼吸得唔啱,又話我對腳冇用力....。老公響身邊見我痛到死都愛莫能助,只有在旁不停鼓勵我話一定做得到架!可能之前聞得笑氣太多,已經聞到high high哋,對身邊所有人同我講嘅嘢都反應得呆呆滯滯。我當時只係希望快啲屙咗個bb出嚟就唔駛再痛,唔駛再受呢啲苦。試咗十幾廿次都仲未屙到出嚟。正當我覺得最無助之際,一直在旁觀察果個醫生行埋嚟同我哋講我真係欠缺咗啲力氣,決定要用鉗輔助我鉗個bb出嚟。其實冇力都好正常,我冇食嘢同飲水就黎21個鐘喇喎!仲要而家係凌晨時份,係人意志力最薄弱嘅時候。我感覺身體就嚟負荷唔嚟喇!醫生講完,真係鬆咗口氣,終於有人會嚟幫助我喇!Thanks God~

兒科醫生到咗,老公被安排去出面等候,我最大嘅精神支柱走咗,不過都要頂硬上繼續努力啦!醫生幫我響下面打咗麻醉針,然後就塞咗件好大嘅金屬嘢落去我下面。再不時用手撐大啲下面,果一刻除咗陣痛,就係畀佢搞到勁痛,總之都係痛...痛...痛。陣痛一嚟我又要繼續做翻頭先嘅嘢,吸啖氣忍住就屙。我都唔記得做咗幾多次喇!都仲未屙得到bb出嚟。響最後一次,我真係忍住度氣忍咗好耐咁屙。跟住感覺下面撕裂爆痛,應該真係爆咗,但我都理唔到咁多嘢喇!只期望快啲完結。

清晨6:00
接近6點,我終於成功屙到少少bb個頭仔出嚟,加上醫生個鉗嘅輔助之下,屙晒成個出嚟喇!果種撕裂感好攞命囉!醫生一接晒成個bb就放咗響我個肚上面。當時對bb第一感覺係滑散散但暖笠笠,好sweet!之後,助產士、姑娘變得好忙碌,我亦聽到bb嘅喊聲喇!雖然仲係痛,但好開心!終於生咗佢出嚟喇!正當以為同「痛」可以講bye bye嘅時候,醫生話嚟梗要補針。我問醫生咩嘢嚟?佢就答我要鏠番好剪陰嘅傷口。呢個男醫生嘅耐性好好,望住我下面好有心機咁一針一針咁聯,就好似雕花咁。每一針都痛到我嗌咗出嚟,真係攞你命3000!足足痛咗半個鐘,終於告一段落。我被困產房22小時,相信今次經驗呢一生都唔會忘記,終於可以脫離鬼地方喇!

離開產房之後,有嬸嬸推咗我上產後病房,我記得果刻下面個傷口仲好痛。雖然已經上到產後病房,但竟然仍然聽到響產房果陣啲儀器聲同bb心跳聲,陰影好大。折磨咗實在太耐冇覺好瞓喇!好快瞓著。瞓到有個男護士過嚟問我個名,推住張床仔話「呢個就係妳個bb喇!」。我從熟睡中清醒過來,望住bb好似仲未好實在感覺佢就係我個仔咁,不過唔知點解不停會心微笑,果種開心嘅心情真係難以形容。BB~ 好感恩你可以順利來到呢個世界,要健康啊!

*********************************************************************

生朗朗嘅過程就係咁多喇!之前冇諗過自己個子宮會好似唔識收縮咁,要落催生。如果唔係咁,相信痛嘅程度會冇咁嚴重。不過點都好啦!當初堅持要順產,係因為想一嘗偉大母親既經歷。我記得生完之後,好決心第二胎一定要去私家開刀,但兩年後嘅事又冇人會知係點。聽好多過來人講話第二胎就唔駛痛咁耐,又唔駛剪陰,而且仲易生好多。隨著時間淡化陰影,漸漸就會忘記上一胎生得幾咁痛苦。欲知第二胎結果係咪去咗開刀?下回分解啦!


馬上觀看第二胎的生產過程


晴朗 - 食·玩·育·美·愛の親子平台
facebook專頁:https://www.facebook.com/happytrain123
blog:http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog

沒有留言:

張貼留言