2016年9月29日 星期四

Oyster Station Snack & Oyster Bar (大角咀店)

想食生蠔想咗幾個月喇!終於搵到機會暫託晴朗在嫲嫲家一晚,兩口子去拆番餐勁嘅先!
晴朗爸爸上網比較過幾間,結果揀咗位於大角咀嘅Oyster Station。Book 6點食頭水,但我哋5點幾已經到達,十分之期待呀!(≧∇≦)


Summer Special:$10一隻蠔,好抵食喎!*o*


餐廳內,環境舒適闊落。貼牆嘅有梳化位~


而我哋貼玻璃嘅位都唔錯丫!hohoo~


我已經瞄準生蠔吧,準備出擊喇!XD


睇睇餐牌先~ 我哋要點算一下食幾多隻同埋點落order法~


商議咗一陣,決定先試$396/12隻生蠔,如果唔夠再試多幾隻$10/隻果啲 (可按圖放大)


我哋叫果set可以在生蠔吧選擇$39價錢果啲生蠔,環顧一下,生蠔由$39-$58不等。揀咗6款,好心急呀!


話咁快,我哋啲生蠔就上枱喇!woo~ Hoo~~


咁難得嘅機會,梗係要同呢盤嘢影番張啦!好興奮呀!


第1款:來自美國嘅American Pearl


好大隻呀!不過味道較淡。呢隻算係幫我哋熱下身啦!


第2款:來自南非嘅Namibia


同樣係好大隻,仲要超肥美,肉厚而且口感好好。勁like呀!*o*


第3款:來自愛爾蘭嘅Irish Premium


做乜個樣咁瘦削㗎?同之前果兩款差咁遠嘅?


唔好畀佢嘅外表扼咗,原來細隻得嚟好好味,亦好濃海水味。晴朗爸爸好欣賞!


第4款:來自蘇格蘭嘅Crubreau Pearl


又係超肥美嘅一款


肉厚,海水味濃。最驚喜係有粒帶子肉,勁好味囉!!! 一隻真係唔多夠喉呀!


第5款:來自澳洲嘅Coffin Bay


比起頭先果啲較細隻,海水味冇咁重,蠔味就勁重...


第6款:來自紐西蘭嘅Tolaga


相比頭先果款,呢款肥大肉厚好多


照計最後一隻應該係最濃味,但食落蠔味唔係太重,亦冇乜海水味


話咁快就試完6款,晴朗爸爸話要反轉晒啲殻比較下喎!(好無聊呀 XD)


頭先咁美滿嘅時光誠惠$396 ($_$)


意猶未盡,決定來多round $10/隻嘅生蠔


店員介紹過$10/隻冇得選擇,會幫我哋揀番南非嘅Namibia款式。感覺上冇之前果啲咁肥美,但食得出都係優質嘅生蠔嚟!唔錯唔錯!


食完咁多蠔飽飽哋,但冇理由晚餐靜係食蠔㗎?於是我哋又睇下餐牌,打算試下呢度嘅意大利飯 (我嘅至愛~ (≧∇≦)) (可按圖放大)


荷蘭大菇配黑松露野菌意大利飯 - 好creamy!亦好足料!而且食得出餐廳選用嘅係新鮮食材,好好味!下次一定要再encore同埋獨享先得呀!XD

左右隔離都叫到成枱滿滿的食物,其實餐廳仲有好多其他美食,但我哋已經容不下喇!決定出去行下街再食宵夜。大家可以參考下餐牌先啦!^^


頭盤 (可按圖放大)


主菜 (可按圖放大)


PIZZA (可按圖放大)


小食 (可按圖放大)


行完街,食埋義順嘅薑汁撞奶成件事變得好完美呀!(又好掛住澳門喇~)

今次嘅生蠔宴果然冇令我哋失望呀!我至鍾意係第2款嘅Namibia同埋第4款嘅Crubreau Pearl,而最難頂嘅係第5款嘅Coffin Bay。可能有啲朋友會鍾意重蠔味,但我就真係好怕濃烈嘅蠔味,所以一向唔食熟嘅蠔㗎!平時都係去食buffet先會食到生蠔,第一次咁專業由淡味嘅生蠔食到去濃味,大滿足呀!去過好多餐廳食意大利飯,都鎖定咗某幾間煮得較為出色。但食過呢間之後,我將會排呢間去首位喇!以後想食蠔、想食意大利飯,一定會再來幫襯啫!埋單仲送咗張$100 coupon,消費滿$500就可以用。一於下次嚟再戰生蠔,仲要係頂級款式添!I'll be back~

你可能會有興趣睇埋我哋再戰尖沙咀店嘅情況:
http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog/468472289


Oyster Station Snack & Oyster Bar
大角咀店:大角咀詩歌舞街83號亮賢居地下一號舖 電話:2457 1233
尖沙咀店:尖沙咀諾士佛臺1號7樓 電話:3188 5818
樂富店:樂富聯合道198號樂富廣場街市地下401-402號舖 電話:2549 0132
土瓜灣店:土瓜灣宋皇臺道38號傲雲峰地舖 電話:3514 3062
網址:http://www.oysterstation.com.hk

沒有留言:

張貼留言