2016年10月25日 星期二

「大樹先生的家」香港1店

「大樹先生」?個名咁熟嘅?我記得喇!上次plan去台灣嘅時候,曾經想過去「大樹先生」。不過隨着台灣旅行擱置咗之後,就擺低晒。真係冇想過響香港都可以一嘗「大樹先生」呀!太開心喇!
「大樹先生」位於荔枝角D2 Place TWO,10月5日先正式開業咋!


Wow~ 去到門口已經人頭湧湧,大樹都好多fans喎!


約齊好友,預備入去「反」餐勁嘅喇喂!~~~


在門外望入去大型波波池,已經覺得勁吸引!好心急!快啲放我入去呀!~~~


未見過一間餐廳可以提供咁多bb櫈,果然係一間用心嘅親子餐廳


晴晴櫈都未坐暖,已經9秒9走入去遊戲區,真係心急得不得了呀!XD


首先梗係入去波波池感受下啦!\^o^/


晴晴勁興奮!JUMP~~~


藍波偏地,就好似在海洋暢泳一樣~


已經進入忘我境界喇!wakakaa~


小朋友笑到咔咔聲,原來同遊戲姐姐玩得好開心呀!


一二三...Weeeeee~ 話咁快又瀡番落波波池。雖然大人唔瀡得,但睇住佢哋玩已經好感受到果份滿足感~


從爬梯爬番上去先~ 上上落落,又可以放多啲電喇!XD


不如入去橋底探索下囉!


原來喱埋玩波波池仲好玩喎!你睇我唔到...你睇我唔到......


響波波池上捐隧道你又試過未丫?


靜係波波池都玩咗好耐,不如我哋過去玩具區玩下啦!


有啲啱比較細小朋友玩嘅玩具


木製大樹玩具又幾特別喎!


大人可以坐響大樹形梳化上休息,不過小朋友好似當咗佢係彈床咁跳,仲不停摘蘋果添!XD


嘩!晴晴夢寐以求嘅廚房組合呀!仲要有7組咁多,發達喇!*o*


快啲去超級市場買番啲材料先~ 新鮮食材至可以煮出美味食物加嘛!


又遇到遊戲姐姐,今次要餵食物畀小動物食呀!umm umm umm... 好味!


由於時間關係,晴晴同朋友已經夾份開咗檔雪糕店喇!仲努力研發不同口味添!


個個小朋友都化身為小廚師,一齊煮出無限創意囉!


開心農場可以讓小朋友學習邊一啲食材種在樹上,邊一啲又會係種在地上?等佢哋認識到不同嘅蔬果,仲有土壤同埋樹,又好玩又學到嘢喎!


0-24個月遊戲區又有咩嘢玩呢?


小小韆鞦+滑梯


學習行樓梯同瀡滑梯,可以響度幫啲bb練習感統訓練喎!


小型波波池啱晒細小嘅baby玩啦!晴晴~ 妳瞓落去會唔會大件咗啲呢?XD


仲有超迷你嘅廚房,識爬識走嘅baby就啱玩喇!


0-24個月區唔啱妳玩㗎喇!都係出番嚟玩下其他玩具啦!在大樹的幼兒世界內,小朋友可以透過玩木製小火車緞練手動力、想象力同空間感應嘅認知能力


樂器攞上手就自動波自彈自唱,唔駛用mic都可以唱得好興奮!XD


嘩!係女孩子見到都會呼叫嘅公仔屋!屋內由吊燈、小床、小梳化,以至樓梯、客廳、洗手間都一應俱全!連大人都想玩埋一份呀!


場內仲有個沙池,全部沙粒都係來自台灣嘅高爾夫球沙,非常幼滑,而且唔會黏身。沙上已放置不同嘅玩沙玩具,快啲去玩囉!


晴晴勁愛玩沙,響呢度玩到差啲唔捨得出來食嘢呀!


玩完沙可以用風筒吹走小朋友身上嘅沙粒,好貼心!


發現沙池旁邊有部洗波波機,原來餐廳每隔幾日就會清洗場來啲波波一次。啲波波係由台灣空運到港,有國際認可,唔會踩凹,仲會定期轉換顏色以確保衛生添!咁家長畀小朋友去波波池玩都可以放心啲啦!


介紹完玩就講下食喇!話明親子餐廳,兒童餐具一定不可缺啦!部份餐具放咗出來供客人自取,唔錯唔錯!


望入廚房都算幾乾淨企理,不過眼睛好快就被凍櫃啲蛋糕所吸引,流晒口水喇!


會轉動嘅紅色風車,別具特色!小朋友食嘢之前記得到風車旁洗手喎!


大樹小食綜合拼盤


豬仔脾拼雞翼


黑松露野菌義式燉飯


頂級牛排義大利麵


兒童餐


個肚仔發出古古聲,開餐囉喂!~~~


食到半路中途,小朋友得番晴晴一個,其他都去晒遊戲區喇!XDD


食飽就梗係繼續玩啦!波波池真係好有吸引力~


小朋友響遊戲區自得其樂嘅同時,大人可以安坐在座位嘆番餐,呢種感覺實在太美妙喇!


又遇到遊戲姐姐喇!好欣賞職員不停同小朋友玩,呢份工一定要有愛心同耐性先得呀!


想知道仲有咩嘢美食?來來來!一齊翻開餐牌睇睇啦!


主菜 (可按圖放大)


義式燉飯/義大利麵 (可按圖放大)


小食 (可按圖放大)


茶/熱飲、特飲/冷飲 (可按圖放大)


咖啡 (可按圖放大)


其他飲品/蛋糕 (可按圖放大)


「好好玩呀!下次要再來過大樹先生的家玩!」(並非設計對白)

一直深受家庭歡迎嘅「大樹先生的家」在台灣有3間分店,訂位至少要等兩個月。而在香港嘅新店,佔地6000呎,開業至今場場爆滿,電話亦好難接得通。小朋友響度有得玩有得食,可以盡情放電,大人又可以乘機抖一抖。「大樹先生的家」果然係集飲食、玩樂、學習於一身嘅親子好地方呀!晴晴最喜歡係沙池,可能因為我哋比較少去海灘嘅關係啦!而我就好鍾意Mother Garden嘅木製廚具組合、廚房用具同食物,無論係蛋糕定雪糕,小朋友都可以做畀好朋友食。日本木質玩具系列不但做工細緻,而且塗料安全,我都忍唔住玩咗一陣呀!細個冇得玩,有機會仲唔玩番夠本咩?響呢度玩係幾開心!Waiter同遊戲姐姐嘅服務都好棒喔!不過食物味道方面仍有進步空間。期望下次再來可以食同玩都攞滿分啦!


大樹先生」香港1店
消費:6歲以下小童進入遊戲區,需付清潔費 (平日$59/假日$79)
6歲以上小朋友不得進入遊戲區,大人每位最低消費$120 (6歲以上皆算大人)
地址:荔枝角長順街15號D2 Place TWO 1樓F舖
訂座電話:31840033
facebook:https://www.facebook.com/mr.tree38

沒有留言:

張貼留言