2016年10月12日 星期三

junior AIR CREW小機師/小空姐活動

大家仲記唔記得細個嘅時候寫「我的志願」係寫咩嘢呢?我仲好記得係太空人,因為可以衝出香港、衝出地球,上太空睇下係點嘅。junior AIR CREW香港站可以幫小朋友一嘗心願,體驗不同職業訓練。10月份就進行咗小機師、小空姐體驗,一齊嚟睇下訓練情況啦!
我哋係第二場時間:11:45 - 13:45


11:15到達已經見到人頭湧湧喇!原來咁多小朋友都想嘗試做小機師、小空姐呀!


首先去登記同埋領取證件先啦!


證件包括咗小朋友嘅機師證、家長觀課證,同埋一張boarding pass


攞住換領制服券去攞制服囉!~


紫色嘅係空姐服,而白色就係機師服喇!啲制服熨得好夠直同企理喎!


領帶、裇衫、西褲,一份份整齊排好。負責制服嘅職員都好有經驗,一睇小朋友幾高就知道攞邊個size。成個過程都好順暢,唔駛等好耐~


入更衣室換衫,好期待朗朗嘅小機師造型呀!


嘩!眼前一亮!朗朗型咗咁多嘅?*o*


換好衫就要預備開工喇!我哋係Class 4,要到Zone B集合


係呢個報到處喇!一個跟一個排好隊,隨時候命!


突然響起《衝上雲霄》主題曲:歲月如歌,然後一班機師和空姐列隊出來,好有型呀!*o*


小機師們進入特別通道,去開工lu~ 俾心機呀!


飛行教室及飛一般構造原理進行中...


學習完之後,機師向小機師們發問,考考一眾小機師吸收咗幾多飛行知識


另一邊霜,小空姐們都好努力學習喎!


仲嘗試送餐添!


家長觀課時間到,可以入去參觀下喇!


一班小空姐歡迎我哋,好可愛呀!


原來有咁多小機師喎!全部都好型仔型女~


咦!我見到朗朗喇!Hello!!!


飛行廣播任務進行中...


機師向小機師們介紹不同國家嘅國旗


呢個好明顯係我哋熟悉嘅香港特別行政區區旗啦!


問題環節嚟喇!覺得問題啱嘅就企去tick果邊,錯嘅就交叉啦!


之後仲有見習機師評核試同埋逃生充氣滑梯演習


小機師、小空姐訓練進入最後階段,家長可以趁呢個時候領取禮品


想帶支咁精美嘅卡通磁石筆番屋企?like主辦單位嘅facebook page啦!


like晒3個page就搞掂!


場內有多個佈景區提供畀一班學員影相,可見主辦單位係幾咁認真同細心


離港主題


飛機跑道主題


家長們正期待畢業典禮嘅來臨


首先出嚟嘅係一班可愛嘅小空姐


小機師都學成歸來喇!


家長們都熱切期待自己嘅小朋友出場,場面好熱鬧,亦好似接機咁呀!XD


朗朗同埋其他小機師畢業喇!


上完堂好似醒目咗喎!XD


頒埋證書,禮成!


嘩!駛唔駛咁chok呀?XDD


難得穿上機師制服,跟住落嚟嘅時間梗係影多啲相啦!


我個仔今日好型呀!(≧∇≦)


魚眼效果之下,型氣盡消...XD


一班機師及空姐都要告退喇!唔該晒!

好開心可以參與JOBS junior今次嘅小機師活動,為小朋友提供一個真正「打工」滋味。朗朗學完番嚟仲教番我哋想成為機師要160cm高先得!仲有膊頭有4條柴先可以正式揸飛機,佢得1條只可以做後備機師咁話喎!好搞笑!小朋友除咗可以學到專業知識,仲可以穿起套咁有型嘅制服,好滿足呀!


上JOBS junior網頁見到嚟梗仲有好多唔同嘅職業,下次都想再嚟玩過呀!
邊份工啱晴晴多啲呢?廚師?紀律部隊?工程師?管理階層?醫生護士?還是表演者呢?
都係等晴晴自己揀啦!大家有興趣嘅話,快啲like佢哋facebook page接收最新消息,好快又會有下一種職業推出㗎喇!


JOBS junior
facebook:https://www.facebook.com/JOBSjuniorsimulation
網址:
http://www.goodmorningclass.com.hk/jobsjunior

沒有留言:

張貼留言