2016年11月5日 星期六

chicken pocha韓國料理

朋友啱啱先去完韓國旅行,回來不久又話好掛住當地啲炸雞,之後就當然約齊好友為滿足佢嘅慾望啦!聽聞有間韓國菜小店啲炸雞整得唔錯,做朋友嘅即管陪佢癲下囉!
chicken pocha韓國料理雖然位於荃灣一個唔顯眼嘅位置,但店外有唔同菜式嘅相片,每道菜式都好吸引呀!就係咁畀佢吸引咗入去喇!~


店內只有幾張枱,座位亦唔算多


牆上貼滿客人光顧嘅相片,似乎都有不少捧場客喎!


好喇!點菜先~ 款式一眼睇晒,唔算太多,但款款都係韓國出名嘅菜式。我哋咩嘢都想試下,於是一口氣點咗8道菜。嘩!食唔食得晒㗎?XD


店員好快就為我哋送上幾碟餐前小食,醃蘿蔔同青瓜醃得酸味適中,亦都夠爽脆。唔單止開胃,仲可以作解膩功效添!


原味炸雞 - 外皮非常脆口,而且一啲都唔油膩,粉漿厚薄調較得啱啱好。雞肉嫩滑,有啲雞汁流出,好Juicy呀!味道恰到好處,唔會太鹹或者太淡。每件都切得差唔多大,而且冇咩骨。不過由於新鮮炸起嘅關係,熱辣辣上枱,小心食嘅時候會辣親條脷。愛吃炸雞嘅朋友一定會大讚呀!


部隊火鍋 - 新鮮食材配上微辣嘅泡菜湯底,只係食餸已經覺得好掂喇!特別欣賞鍋中嘅火腿,唔知係咪來自韓國嘅火腿呢?哈哈!


泡菜炒飯 - 飯炒得夠乾身,泡菜味道特別野味。配埋煎蛋同紫菜絲一同入口,幾好味喎!


原來我哋唔記得咗放個韓國麵落部隊鍋度呀!加番先~ XD


韓式炒粉絲 - 麻油香味好重,真係抵食夾大件~


涼拌豬手 - 豬手掩得好夠味,簿簿一片啱啱好係一啖嘅份量。配埋撈咗秘製醬汁嘅配菜,冇得輸!


仲有碟冷麵畀我哋配豬手食添!韓國人都好鍾意整色整水,響平平無奇嘅冷麵上加啲芝蔴粒就顯得份外精緻喇!


嘩!我哋個部隊鍋已進入最佳時候,快啲大啖大啖咁將啲麵「殊」入口囉!好「亞美成」呀!~ *o*


海鮮煎餅 - 餅底有啲濕,而且煎得唔夠脆,口感太粉。呢味稍為遜色,下次可以省略~ ^^'''


芝士蛋卷 - 蛋卷外形好靚,師傅煎得好好手勢。蛋上嘅網紋醬汁唔只豐富咗視覺,仲令到口感更佳,已經急不及待想放入口喇!


切開之後,啲芝士流梗出嚟!蛋同芝士一向都係絕配,加埋啲醬汁,簡直冇得彈呀!*o*


紫菜卷 - 食嘅時候仲係暖㗎!可見材料幾咁新鮮~


同食開嘅日本壽司味道好唔同,食得出韓國家庭風味。值得推介!

係咪睇到流晒口水呢?有興趣試下嘅朋友,可以睇定餐牌啦!


燒烤、鍋、湯、拌 (可按圖放大)


炸雞及小食 (可按圖放大)


麵餅、年糕、沙律 (可按圖放大)


飲品 (可按圖放大)

原來店舖老闆係韓國人,唔怪之得可以煮出咁地道嘅味道啦!無論老闆定店員都好有禮貌、熱情好客。由於食物太多需要打包一啲番屋企,佢哋仲會細心響發泡膠盒上穿個㝫,放好錫紙先畀我哋放食物,好細心呀!不過落order嘅時候遇著唔識中文嘅店員有啲溝通唔到,轉一轉channel用英文就ok。之後先發覺老闆識中文,早知搵佢點菜就唔駛用埋身體語言喇!呢度啲炸雞真係炸得好好味,朋友話整得好地道,我就覺得仲好味過大型連鎖店果啲呀!極力推介!佢哋有多種款式:BBQ、蒜泥醬油、原味、醃醬辣味、香蔥同醬油味。基於有朋友唔食得辣,所以我哋叫咗原味,下次好想試埋辣味呀!呢度唯一唔好係等待上菜嘅時間稍長,果然係有heart嘅小店,慢功出細貨。既然係香港難得一見嘅韓國地道小店,等耐啲都值得啦!支持小店經營,有機會我哋會再來過㗎!


chicken pocha韓國料理
地址:荃灣荃貴街8號13及16號舖
電話:25562886

沒有留言:

張貼留言