2017年1月12日 星期四

日本100%純天然利尻昆布染髮焗油膏 + SALON de PRO白髮補染棒

仲記唔記得第一條白髮係幾時生出嚟嘅呢?咩話?你仲未有白髮?唔駛擔心!總會有呢一日嘅來臨。我記得生完第一胎之後開始有白髮現像,生埋第二胎情況仲犀利咗。想白髮變黑髮?最直接嘅方法就係染髮喇!我哋之前咪介紹過日本100%純天然利尻昆布配合植物防水染髮筆嘅!大家仲記唔記得呢?今次會試埋佢嘅染髮焗油膏,睇下係咪一樣咁出色先得!
拆開包裝,除咗焗油膏之外,仲有專用染髮帽同埋膠手套~


好喇!睇番我嘅白髮情況先~ 以前頭頂位係冇白髮㗎!近半年開始生出嚟!呢個位置好顯眼,唔染真係唔得喇!


白髮對於某啲人嚟講可能係智慧嘅像徵,但對於我嚟講,只代表「我老了」...@@'''


揭開側面都有一啲喱埋咗嘅白髮,而且情況仲嚴重~


使用方法好簡單,洗完頭吹乾頭髮,然後擠出適量嘅焗油膏在手上,再均勻咁塗抹於髮根和頭髮內側~


如果只係想染白髮,可以好似我咁唔成頭染,只局部染 (白髮較多的位置)


OMG~ 貪快同懶嘅後果係會整到隻手污糟晒,焗油膏嘅染色能力都好強喎!洗咗好耐先洗得甩啲顏色。呢個係錯誤嘅示範,大家唔好學呀!XD


OK!戴番手套後繼續染髮,覺得染到差不多就可以停喇!


完成塗抹後,戴上染髮帽,然後等候約45-60分鐘~

唔知點解覺得自己有啲似賓賓....「mom~ 今晚買咩餸?」XD

如果用風筒熱吹5-15分鐘可以提高焗油嘅滲透力,染髮同護髮效果會仲好。焗完一個鐘,脫去染髮帽,用水沖洗頭髮至沖出來啲水冇顏色為止。產品係以逐漸上色嚟完成染髮,建議如果第一次用,連續使用3天,顏色效果會更加理想~


由於要連染3日,產品只提供一個染髮帽同一對膠手套,所以第2同3日就要自己預備喇!響吉之島$12店賣嘅沖涼帽一包有7個,幾抵用!


跟住發現屋企有3M膠手套,慳番!唔駛買喇!


頭頂連續3日染髮後嘅效果:第1日染完仲會見到白髮。第2日都仲有少少但唔覺眼。第3日已經冇晒白髮喇!(可按圖放大)


側面連續3日染髮後嘅效果:第1日染完仲有好多白髮(可能手勢唔好)。第2日落重手啲焗油膏,少咗好多。第3日染完都仲有極少量白髮,我都知呢個重災區係難搞啲,不過位置響底層,所以可以接受呀!(可按圖放大)


有白髮嘅時候,一紥起頭髮就會露晒啲白髮出嚟!所以就算天氣好熱都唔敢紥辮。染完髮之後,自信心又番番晒嚟!點紥都唔驚啦!^^V


遲一排生番啲白髮出嚟嘅時候,得少少又唔想染住,可以用SALON de PRO出嘅白髮補染棒,簡直係懶人染法好幫手~ XD


設計就好似mascara咁,不過係搽響頭髮度~


用法仲簡單,將產品輕輕搖勻。響新生白髮部份塗上適量染劑,然後等佢乾就得喇!唔駛過水沖洗,不過洗髮後顏色可能會變淡,連續使用數天可令白髮逐漸染色。𣊬間將白髮變為黑髮就係咁簡單,得咗!

去salon染髮手勢當然會好啲,顏色又會均勻啲啦!但下下要坐兩三個鐘,我真係冇咩耐性呀!用利尻昆布染髮焗油膏後,感覺比起一般染髮劑性質溫和啲,冇咁傷頭髮。可能因為佢純天然關係啦!而且係焗油配方,染起上嚟都冇咁大殺傷力。最鍾意佢冇染髮味,以前每次染完髮實會畀晴朗爸爸話我好大味,好臭.... 但今次冇臭味之餘,仲有淡淡清香味。晴朗爸爸再冇投訴啦!不過我冇跟產品指示洗完頭吹乾先用,跟自己慣常做法,染完先去洗髮護髮。效果唔錯呀!一支啱啱用到3次,又ok抵用喎!至於SALON de PRO白髮補染棒就啱晒我呢啲唔想染得咁密,但又唔想露白髮嘅懶人用喇!佢可以立即遮蓋新生白髮,而且仲防水防汗添!兩款都係made in Japan產品,質量一定有保證。遇上白髮煩惱嘅朋友們,快啲去log-on買番盒啦!值得推介呀!

日本100%純天然利尻昆布染髮焗油膏:log-on售價 $148
SALON de PRO白髮補染棒:log-on售價 $68

你可能會有興趣睇番我哋上次介紹嘅日本100%純天然利尻昆布配合植物防水染髮筆:
http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog/400199809


晴朗 - 食·玩·育·美·愛の親子平台
facebook專頁:https://www.facebook.com/happytrain123
blog:http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog

沒有留言:

張貼留言