2017年2月23日 星期四

【抵食放題】大井町日式放題 Ooimachi Japanese Buffet

好多朋友都鍾意食日本嘢,我哋都係呀!因為食物賣相吸引、食材新鮮?定一話係回味梗上次去日本旅行啲嘢食呢?無論咩原因都好,總之一聽到去食日本嘢就開心㗎喇!最近,我哋去咗一間日式放題餐廳,抵食又好味,冇理由唔介紹畀大家㗎 
「大井町」位於荃灣眾安街,一條人流極高嘅街道,無論平日定假日都見佢大排長龍呀!


餐廳在3樓全層,地方好大,座位咁多都可以晚晚爆滿,你話係咪堅過石堅呢?XD


我哋晚上6點幾到達,食頭水。肚餓到咕咕聲,快啲點嘢先~


menu彩式印刷,好精美喎!有齊晒每款食物嘅相睇,唔怕落錯單~

落好晒單,就出去打個轉。原來餐廳有個自助區提供食物同飲品,睇睇有咩啱心水先~


水果有西瓜、哈蜜瓜同菠蘿~


沙律吧有多款蔬菜同醬汁~


甜品櫃有好多日式和菓子呀!


仲有唔同款式嘅泡芙、蛋糕同奶凍添!


飲品有橙汁、蜂蜜柚子汁、蘋果汁同竹蔗茅根~


如果唔夠,過去雪櫃仲有好多罐裝飲品選擇㗎!


暖嘅飲品都有埋,真係照顧周到喇!


攞完飲品,食物已經陸逐上枱,同大家逐一介紹下啦!

刺身:

我哋叫咗多款刺身,有三文魚、吞拿魚、劍魚腩、帶子、甜蝦、赤蝦、油甘魚、希靈魚同埋玉子,差唔多所有款式都畀我哋叫晒喇!XD

前菜:

帶子裙邊(左)、中華沙律(右)

壽司:

花之戀(左)、蔥花吞拿魚腩海膽(右)


創作款式:大(左),即係有蝦、魚肉、三文魚籽加埋魚籽醬嘅壽司;帶子壽司(右)


創作款式:町,呢款除咗魚肉外,仲有埋海膽同魚籽醬㗎!


encore多次蔥花吞拿魚腩海膽(左)、魚籽醬拌赤蝦(右)

卷物:

軟殼蟹卷、青瓜鰻魚反卷、芝士辣味三文魚卷、香芒鵝肝卷、和牛卷(由左至右)

手卷:

海膽手卷

天婦羅:

虎蝦、番薯、南瓜、青椒仔、冬菇等天婦羅

焗:

味噌焗蠔


芝士焗蟹蓋


帶子北海燒

燒物:

燒菠蘿(左)、塩燒牛舌(右)


塩燒鯖魚

炸物:

芝麻雞翼(前)、榴槤炸彈(後)


啲榴槤漿流梗出嚟喇!勁正!愛吃榴槤嘅朋友必食推介!

一品料理:

松葉蟹鍋


清酒煮蜆


紅酒燴牛舌

鐵板料理:

鐵板牛柳粒


泡菜炒豚肉


怪味雞

創作料理:

水晶香芒大蝦卷(左)、薄切鱲魚拌海膽醬(中)、章紅魚薄切拌柚子酢(右)


再encore多次水晶香芒大蝦卷~


最後當然要上甜品啦!除咗自助區嘅之外,每人仲可以額外order一款甜品。有Dreyer's雪糕批同Mövenpick杯裝雪糕揀,大滿足呀!


走嘅時候8點幾,全場爆滿。冇扼你!仲要係平日喎!@.@


廚房內人才濟濟,呢度都算係我見過最多師傅嘅日本餐廳~


飲品去得快,又係時候補倉喇!


門口位置變得好墟冚,就好似越夜越旺咁呀!

有興趣嘅朋友,睇定有咩啱心水啦!(可按圖放大)




「大井町」一向好評如潮,我哋咁胃食,梗係想去試下啦!果然冇令我哋失望,真係好多款式,而且好好味。唔好以為我哋一次過食到咁多嘢,邊有咁大個胃呀?其實係同朋友試完一次後食過番尋味,再帶晴朗爸爸去食過呀!一試再試咪因為佢哋食材新鮮又多款,而且價錢算係幾抵食囉!佢哋入單會按人數出份量,每款份量少,咁就可以試多幾款啦!不過入座起計兩小時便要離座,可能會唔多夠喉呀!

我好欣賞紅酒燴牛舌,煮得好淋夠晒入味。其次係榴槤炸蛋,未食已經聞到陣味喇!見住啲榴槤漿流出嚟果下好興奮呀!除咗一般壽司,有芒果嘅款式我都特別鍾意,酸酸甜甜嘅味道令人更加開胃。刺身、壽司、手卷以及其他食物質素都唔錯,有機會都想再嚟encore呀!


大井町日式放題 Ooimachi Japanese Buffet

晚市放題:
19:30前離場:
星期一至四 (公眾假期除外) 成人$198,長者$188,小童$138
星期五及公眾假期前夕 成人$198,長者$188,小童$138
星期六、日及公眾假期 成人$218,長者$208,小童$138
其他時段:
星期一至四 (公眾假期除外) 成人$238,長者$188,小童$138
星期五及公眾假期前夕 成人$258,長者$208,小童$138
星期六、日及公眾假期 成人$258,長者$208,小童$138

地址:荃灣眾安街55號大鴻輝(荃灣)中心3樓
電話:2515 2988
facebook: https://www.facebook.com/ooimachijapanesebuffet

沒有留言:

張貼留言