2017年10月16日 星期一

【黃昏嬉水】泳池及按摩浴池@澳門鷺環海天度假酒店

有得玩水?一定熱鬧啦!晴朗一向都好鍾意玩水,所以我哋特別喜歡夏天過澳門玩。今次去嘅泳池並沒有人造沙灘、亦沒有水上滑梯,但有嘅係海天一色同渡假風味濃厚嘅澳門鷺環海天度假酒店。好放鬆,一樣玩得咁開心呀!


泳池對出就係一望無際嘅海景喇!嘩!感覺係幾咁心曠神怡呢?


我哋落到去The Club嘅reception counter時已經興奮不已~


登記過後,晴朗就好快手去揀水泡喇!第二樣又唔見咁醒喎!XD


呢度仲有好多游泳裝備提供,就算唔記得帶泳衣都冇問題呀!

室外泳池共分為3個區域,分別係成人池、兒童泳池同埋按摩池~


不如去試試個按摩池先囉!


晴朗對於水中按摩感到好新鮮又搞笑,係咁話:「好痕呀!」然之後就咔咔大笑~ XD


笑個痛快後,就過咗去兒童泳池玩lu~


玩法層出不窮,總之想點玩就點玩,開心咪就係咁簡單囉!


夕限無限好,只是近黃昏,我哋要把握時間玩喇!嚟到成人池,池邊有梯級落水,水深至成人心口,所以小童一定要由大人陪同先好落水呀!


一路橫掃過去,係一個呈「L」形嘅泳池~


通往另一邊之間有幾道小橋,過嘅時候要小心唔好撞頭呀!XD


響泳池回望番過去酒店,感覺好悠閒寫意,咁先似係渡假加嘛!^^


過完小橋就會到達成人池嘅另一邊,好大,環境舒適~


池邊同樣設有梯級,小朋友其實係可以響池邊玩都冇問題㗎!不過當然要有大人陪住玩啦!


對岸嘅池邊亦有梯級,一上去就有多張沙灘椅排晒響度,游得攰又可以上去抖下,我見有外國人攤在椅上瞓覺,呢啲先叫做享受生活呀!^^


爭啲忘記咗我哋租嘅兩個水泡添!攞埋落水玩囉!gogogo~


穿住水泡落去成人池度玩就有趣味得多喇!


又要通過小橋,are you READY??


冇問題啦!朗朗三爬兩撥就已經過咗喇!hohoo~


晴晴就一於少理,睇佢雙腳都伸埋出水面,幾嘆?XD


晴朗不停交換水泡玩,又試下唔同方式坐上個水泡度,轉花式又可以玩得一大餐~


總之,兩個小腦袋可以想出不同玩法,發揮出無限創意!睇住佢哋玩已經夠開心喇!


繼續穿住水泡去到唔同池感受下,玩咁耐都仲未攰,我就已經開始攰喇!^^'''


但都繼續陪你哋過埋兒童池啦!最緊要開心!^o^


差不多日落西下,涼風吹來都有啲凍,係時候要上水喇!


正想離開泳池之際,畀晴朗發現咗個室內恆溫池呀!


佢哋當然唔會放過任何玩樂機會啦!好快就穿埋水泡落水lu~ 啲水好暖,本來在外皮膚凍凍哋,都被呢個池溶化咗喇!


隔離仲有個暖水按摩池添!


暖水中按摩,好舒服、好放鬆!但晴朗依然係以玩水為樂,唔會坐定定去感受。小朋友無憂又無煩惱,自然係玩樂最實際啦!

我哋上網book酒店嘅時候,已經被網站嘅泳池相片所吸引,嚟到現場親身感受同我哋想像中果種悠閒、relax嘅渡假感覺完全吻合。我同晴朗爸爸都好滿意呀!有時候玩得多大型水上樂園,都想返璞歸真,重拾以往那份最簡單、最真嘅感覺。小朋友好易滿足㗎咋!有水玩已經好開心!而我哋大人亦可以盡情放鬆,忘卻繁囂。呢度都可算是親子渡假嘅好地方呀!


澳門鷺環海天度假酒店
地址:黑沙海灘黑沙馬路1918號鷺環海天度假酒店
電話:(853) 2887 1111
網址:http://www.grandcoloane.com
facebook:https://www.facebook.com/GrandColoane


FIND US on:
     

BLOGs:

CONTACT US:

沒有留言:

張貼留言